Politica de rambursare
Retururi și rambursări
Pentru a avea dreptul la o rambursare completă sau la un schimb, vă rugăm să returnați articolul(ele) în ambalajul original, cu etichete atașate, în termen de 30 de zile de la primirea livrării.
Pentru a ne permite să procesăm returnarea dvs. cât mai repede posibil, vă rugăm să includeți o notă în interiorul coletului cu motivul returnării și dacă doriți o înlocuire sau o rambursare. Vă rugăm să includeți, de asemenea, numărul comenzii și datele de contact în cazul în care trebuie să vă contactăm.
Daune și defecte
Vă rugăm să verificați comanda dvs. la primire și să ne contactați imediat prin adresa de e-mail de mai jos dacă articolul este deteriorat sau incorect și apoi vă vom sfătui următoarea acțiune.
Rambursări
Dacă preferați o rambursare a articolului dvs., vom procesa aceasta de îndată ce primim articolul înapoi. Veți primi o notificare prin e-mail că rambursarea a fost emisă și aceasta ar trebui să apară în banca dvs. în termen de 48 de ore, dar timpii de procesare ale băncii variază, așa că vă rugăm să acordați până la 7 zile lucrătoare pentru ca fondurile să fie lichidate.
Costuri poștale de returnare
Vă rugăm să rețineți: nu oferim o rambursare a costurilor poștale de retur pentru orice bunuri returnate, dacă articolul dvs. este deteriorat sau incorect, vă rugăm să ne contactați.
Dacă aveți întrebări cu privire la returnarea dvs., vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@navitasoutdoors.com și ne vom strădui să vă revenim în termen de 48 de ore
Adresă de returnare: Navitas Outdoors, The Barn, Berners Hall Farm, Berners Roding, Ongar, Essex, CM5 0TB